onsdag 23 juli 2008

lös och ledig

Till alla som läser (alltså Netti :)

Jag är alltså nu på semester och utan nät.
Ingen kontankt med det världsomspännande nätverket.

Nu är jag hos Henkkas föräldrar och smyganvänder deras dator.
Jag tänkte att jag skulle blogga lite men sedan insåg jag att det inte går.
Alla mina sidor som jag gillar finns sparade då min jobbdator. (Haaa, vilken ironi.)
Så det sket sig.

Det blev ett sådant här tråkigt inlägg istället... bla bla bla, här varmt som fan,
jag har inget att göra, köpte just en turkos isbytta (?), svarta lackskor
och ett par randiga shorts på torget och höll på att kollapasa av
värmeslag/vätskebrist/solsting, det finns jättefina och sköna byxor på Zara.

Jag har storstädat.
Vi får stanna i lägenheten till årsskiftet, pust. Det var bra.

Jag har det gött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. ville bara bekräfta din inledande fras. och säga att isbytta, det var på tiden. och bra med lägisen. och kram.

Lina sa...

neej, inte bara netti. lina läser också. men tittar mest på bilder ;) skönt att ni får stanna på hemmet! i vår ålder vill man ju röra på sig så lite som möjligt.

lina är förresten i stan och inte på ön.